HTML

Referencia Marketing

Cégvezetők és sikeres vállalkozók riportjait szeretnénk itt megosztani! Üzleti kapcsolatok és referencia marketing témában! Továbbá konkrét ajánlásokat olyan cégekről, és szolgáltatásokról amit a Referencia Marketing Mentor csapat ténylegesen ajánl, garanciaként mindenkinek!

12 Ajánlás Minta

+ új bejegyzések

+ legfrissebb információk

Név:*
E-mail:*

máris küldjük e-mailben!

Archívum

Referencia Marketing és üzleti kapcsolatok -Eszik Zoltán- ActionCOACH Mo.

2009.12.15. 14:19 referenciamarketing


 
   Riportsorozatunk újabb alanya Eszik Zoltán az ActionCOACH Magyarország ügyvezető igazgatója, akit szintén az üzleti életben létrejött emberi kapcsolatok fontosságáról kérdeztük, hiszen  egy bizalmi bázis felépítése és persze a minőségi szolgáltatás az alapköve a vállalkozásunk tovább ajánlásának.
 
 
 
 
 
Mivel foglalkozik a céged, hova pozícionálod magad? Kinek miben tudsz segíteni?
 
Coachként és Mentorként segítjük a vállalkozókat, hogy azonosítsák, elérjék, és valóra váltsák céljaikat... Üzletük növekedésében és fejlesztésében működünk közre: Marketing, Értékesítés, Vezetés, Csapatépítés, Irányítás, Célképzés, Stratégiai tervezés és sok más területen az Actions’ biztosította, szabadalmazott rendszereivel... A lelki hangja, a bizalmasa, a mentora, tanára vagyunk az üzletembereknek… az egyetlen, aki elszámoltathatja őket… megfelelő mederben tartva őket, arra fókuszálva, hogy üzletük megalapozhassa életstílusukat, kiegyensúlyozottságukat, és a sikert, melyre vágynak…
 
Mi az a 3 mondat, amivel téged tud bárki tovább ajánlani?
 
Aki az ActionCOACH team tagjaként folytat tanácsadást, ezt az elérhető legmagasabb szintű képzés birtokában, széles nemzetközi szakmai támogató hálózatot maga mögött tudva teszi. Vállalkozó hozta létre vállalkozóknak, kis- és közepes vállalkozás-tulajdonosok, vezetők igényeit szem előtt tartva. ActionCOACH a világ legnagyobb üzleti tanácsadással foglalkozó szervezete, mára globális franchise hálózattá fejlődött, helyi irodáik lassan minden földrészen megtalálhatók, s immár Magyarországon is.
 
Az üzleti életedben, van e helye a bizalomnak üzleti partnereid felé?
 
Mottónk, - melyet a tevékenységünk jellemzéséül választottunk: „Önállóan, de mégsem egyedül.” más megfogalmazásban: Senki sem tökéletes, de egy csapat az azzá válhat!
„A bizalom egy víztározóhoz hasonlóan, mint egy nagy földalatti medence táplálja a felszínre törő forrásokat. Az üzletben és a civil életben egyaránt. Ezeket a forrásokat hívjuk innovációnak, egymást kölcsönösen támogató csapatnak, együttműködésnek, felhatalmazásnak, hat szigmának a TQM-ben, lojalitásnak, vagy más stratégiai kezdeményezésnek. Ezek a források táplálják azután az emberi kapcsolatok, az emberi érintkezés, az üzleti világ, az egyezmények megszületésének, működésének folyóit.”
 

Volt -e már olyan, hogy a saját üzleti érdekeid ellen döntöttél, egy üzleti kapcsolatban, azért mert emberileg így érezted helyesnek? - ha igen, mi volt a szitu?
 
Utólag nehezen bizonyítható, hogy egyik vagy másik döntés helyesebb lett volna, de a döntéseimben mindig fontos elem a morális komfort igénye. Ha valamiben az erkölcsi értékrendem veszélyt jelez, inkább elállok az üzlettől.
 
Hogyan gondozod azokat az üzleti kapcsolataid, ahol már régen volt ugyan üzletkötés, de a kapcsolat igazán értékes?
 
Próbálok a látókörükben maradni, mindenfajta direkt erőszakosság nélkül.
 
Egy új üzleti kapcsolat eredményességébe vetett hitet mi alapozza meg számodra?
 
Nincsenek terminushoz kötődő elvárásaim; így nincsenek „eredménytelen” üzleti kapcsolataim sem: a sansz minden helyzetben (és főleg) minden emberben benne van!
 
 
Mit tennél akkor, ha összeismerkedsz egy fantasztikus emberrel, akivel tényleg elsőre jó a kapcsolat, kölcsönösen tisztelitek, megértitek egymást, megvan a szimpátia, de csakhamar kiderül, hogy szigorúan véve konkurensed!?
 
Terepet keresek a win-win játszmához: arra adok ajánlást, hogy melyek lehetnek a komplementer elemek a várható közös projektben.
 
Ha egy szóval ki kellene fejezni, a közös tulajdonságukat milyen jelzőt mondanál a legjobb üzleti kapcsolataidra?
 
Terhelhetők!
 
Egy tárgyalás alkalmával melyiket részesíted előnyben? alkalmazol inkább jól átgondolt, és bizonyítottan eredményes eladástechnikákat, vagy inkább az egyszerű őszinte, tiszta korrekt tényeket?
 
Sajnos nem az én felismerésem, de megpróbálom alkalmazni: ha egy értékesítési helyzetben én beszélek többet, akkor abból nem lesz üzlet a számomra! Azaz: Megkérdezem a partneremet, s utána megpróbálok hallgatni, értve figyelni!
 
Mik azok a dolgok, tulajdonságok, értékek, melyek attól függetlenül, hogy egy üzlet összejött vagy sem, hogy régi partner vagy új, általában megmarad benned, mint figyelemreméltó üzletember, cég?
 
A kongruencia: más szóval hitelesség.
 
Mik azok az emberi, üzleti jellemvonások, ami szinte azonnal kiveri nálad a biztosítékot, és akármilyen kecsegtetőnek látszik az üzleti kapcsolat visszalépsz? Miért pont ez, ezek?
 
Ha valami rosszul megy a legegyszerűbb valaki máson elverni a port, szabadkozni, vagy letagadni. Ezek a „vonal alatti” megoldások és csak elmélyítik a problémákat. Ezek a tipikus „áldozati” attitűd jellemzői. A végzet-beleteljesítő jóslat stíluselemei. A vonal fölötti játék azért sokkal konstruktívabb, mert a tulajdonosi szemlélet, a felelősségvállalás és az elszámoltathatóság a problémák megoldásához visznek közelebb és garanciát jelentenek, hogy ne ismétlődjön meg még egyszer. Ez a „proaktív” megközelítés a „győztesek” jelelemző karaktervonása.
 
Van-e olyan coach? vezető? Mentor, közismert karakter? akitől sokat tanultál, aki példakép valamiben, aki követendő és példaértékű a számodra az üzleti életben?
 
A pozitív kapcsolatok ereje
Ez egy könyv, – mely Ken Blanchard, az „Egyperces menedzser” (The one minute manager) és a „Rajongó hívek” (Raving funs) című bestseller üzleti kiadványok írójának legújabb műve - fülszövege azzal a meghökkentő kérdéssel kezdődik, hogy mi a közös egy öt tonnás gyilkos bálna és munkatársaink, beosztottaink, hozzátartozóink, gyerekeink között?
A válaszhoz a szerzőnek el kellett utaznia Orlandóba, a nagy akváriumi vízi cirkusz (SeaWorld) egy előadását megtekinteni. Mélyen megindította és oknyomozásra késztette az összhang, amit a produkció sugárzott a trénerek és a hatalmas testű tengeri emlősök együttműködéséből, és ami átragadt a közönségre. A titok nyitját abban az összefüggésben fedezte fel, amit a vezető tréner kérdezett tőle, amikor arra kereste a választ, hogy mi viszi rá ezeket a monstrumokat arra, hogy farkuszonyuk egyetlen csapásával ronggyá áztassák az első tíz sorban ülőket, hogy különböző karikákon ússzanak keresztül, vagy hagyják, hogy lovagló ülésben a hátukon ülő emberek különböző trükköket mutassanak be? „- Mit gondol – jött a viszontkérdés – rendelkezhetünk mi bármilyen ostorral vagy más fenyegető eszközzel ahhoz, hogy bármit is rákényszerítsünk az állatokra?”
De ha nincs kényszer? Marad a motiváció, amely valamely cselekvésre készteti az illető bálnát, s ha ez kellően erős, akkor aktivátorként teljesítmények elérésre ösztönöz. Ez a teljesítmény jól azonosítható viselkedésben ölt testet és a siker innen kezdve már csak azon múlik, hogy ez a viselkedés milyen konzekvenciákkal jár.
Amit a könyvből tanultam – persze így egy-két mondatban nagyon triviálisnak tűnik – szülőként, főnökként időt és energiát kell szánnunk arra, hogy munkatársaink, családtagjaink jól azonosítható, világos célokkal rendelkezzenek, olyan célokkal, amelyek kellően motiválóak, s az elérésük érdekében kifejtett erőfeszítéseket minden esetben értékeljük (jutalmazzuk!).
Ha azonban félre szól a nóta, ha a dolgok nem a megfelelő irányba haladnak, akkor se a hibákra fókuszáljunk, hanem az energiák pozitív irányba történő elterelésével térjünk vissza a kívánt irányhoz.
A bálnamód, az a vezetői megerősítés, amely:
·         jutalmazza az embereket
·         pontosan visszaigazolja pozitív hozzájárulásukat a célok elérését segítő folyamatokhoz
·         teret enged a saját pozitív érzéseink gazdag megjelenítésének
·         támogatja őket abban, hogy továbbra is jól végezzék a munkájukat!
 
Kérlek, ajánlj egy számodra is értékes üzleti partnert! 
Cég neve? Milyen területen dolgoznak? Miért pont őt ajánlod? 
 
Szűcs és társa ügyvédi iroda. Kitűnő, fejlődőképes csapat, akik komolyan veszik a referencia súlyát!
 
 
 
Tájékozódj a honlapon: www.actioncoach.com/zoltaneszik/

Szólj hozzá!

Címkék: ajánlás referenciamarketing üzlet coach partner kapcsolat vállalkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://referencia-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr521599753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása